realizacja zadań
Działalność i zrealizowane zadania przez Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach
Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach prowadzi kompleksowe działania obejmujące bieżące utrzymanie, remonty oraz modernizacje dróg powiatowych, w tym regularną realizację „Akcji Zima” i całodobowy nadzór nad stanem infrastruktury drogowej. Działalność Zarządu obejmuje również reorganizację struktury dla efektywniejszego zarządzania blisko 300 km dróg oraz poprawę bezpieczeństwa użytkowników.
SPRAWOZDANIE Z WYKONANYCH ZADAŃ OBEJMUJE:
- Stan techniczny dróg powiatowych po przeglądzie
- Remonty nawierzchni dróg powiatowych
- Pozostałe remonty infrastruktury drogowej
- Zadania inwestycyjne
- Oznakowanie poziome
- Utrzymanie terenów zielonych
- Mechaniczne oczyszczanie nawierzchni jezdni (zamiatanie)
- Konserwacje sygnalizacji świetlnych
- Prowadzenie Akcji Zima
- Zakup materiałów
- Zakres i wycena zadań związanych z bieżącym utrzymaniem i zabezpieczeniem drógpowiatowych przez służbę interwencyjną Zarządu Dróg Powiatowych
- Zakup wyposażenia
- Zakup usług pozostałych
- Zestawienie wprowadzonych stałych organizacji ruchu
- Zestawienie ilościowe wydanych decyzji administracyjnych
RAPORT O STANIE ZAPEWNIANIA DOSTĘPNOŚCI PODMIOTU PUBLICZNEGO:
- Do składania raportu o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zobowiązane są podmioty publiczne, które zostały wymienione w art. 3 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2024 poz. 1411), zwanej dalej UzD.
- Podmiot publiczny przekazuje (oraz publikuje na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej lub swojej stronie internetowej) raport o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami co 4 lata, najpóźniej do dnia 31 marca danego roku (art. 11 ustawy UzD).

