realizacja zadań

Działalność i zrealizowane zadania przez Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach

Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach prowadzi kompleksowe działania obejmujące bieżące utrzymanie, remonty oraz modernizacje dróg powiatowych, w tym regularną realizację „Akcji Zima” i całodobowy nadzór nad stanem infrastruktury drogowej. Działalność Zarządu obejmuje również reorganizację struktury dla efektywniejszego zarządzania blisko 300 km dróg oraz poprawę bezpieczeństwa użytkowników.

SPRAWOZDANIE Z WYKONANYCH ZADAŃ OBEJMUJE:

  • Stan techniczny dróg powiatowych po przeglądzie
  • Remonty nawierzchni dróg powiatowych
  • Pozostałe remonty infrastruktury drogowej
  • Zadania inwestycyjne
  • Oznakowanie poziome
  • Utrzymanie terenów zielonych
  • Mechaniczne oczyszczanie nawierzchni jezdni (zamiatanie)
  • Konserwacje sygnalizacji świetlnych
  • Prowadzenie Akcji Zima
  • Zakup materiałów
  • Zakres i wycena zadań związanych z bieżącym utrzymaniem i zabezpieczeniem drógpowiatowych przez służbę interwencyjną Zarządu Dróg Powiatowych
  • Zakup wyposażenia
  • Zakup usług pozostałych
  • Zestawienie wprowadzonych stałych organizacji ruchu
  • Zestawienie ilościowe wydanych decyzji administracyjnych

 

 

RAPORT O STANIE ZAPEWNIANIA DOSTĘPNOŚCI PODMIOTU PUBLICZNEGO:

  • Do składania raportu o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zobowiązane są podmioty publiczne, które zostały wymienione w art. 3 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2024 poz. 1411), zwanej dalej UzD.
  • Podmiot publiczny przekazuje (oraz publikuje na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej lub swojej stronie internetowej) raport o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami co 4 lata, najpóźniej do dnia 31 marca danego roku (art. 11 ustawy UzD).