Zakres czynności

Zakres czynności2025-12-02T10:53:29+01:00

zakres czynności

Zakres zadań oraz działania poszczególnych komórek organizacyjnych ZDP.

Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach odpowiada za bieżące utrzymanie, modernizację oraz rozwój infrastruktury drogowej na terenie powiatu. Do jego zadań należy planowanie, nadzór i realizacja prac związanych z drogami publicznymi, a także zapewnienie bezpieczeństwa i sprawności ruchu drogowego. W ramach powierzonych kompetencji Zarząd prowadzi działania administracyjne, inwestycyjne i eksploatacyjne, mające na celu utrzymanie dróg w należytym stanie technicznym i użytkowym.

A. Procedura związana z lokalizacją, przebudową zjazdu, uzgodnieniem dokumentacji technicznej zjazdu, połączeniem działki z drogą publiczną, potwierdzeniem istniejącego zjazdu2025-12-03T08:28:55+01:00
B. Procedura związana z uzgodnieniem lokalizacji, przebudowy lub remontu ogrodzenia oraz obiektu budowlanego2025-12-03T08:29:02+01:00
C. Procedura związana z wyrażeniem zgody i wydaniem warunków technicznych na umieszczenia liniowych urządzeń obcych w pasie drogowym2025-12-03T08:29:09+01:00
D. Procedura związana z zajęciem pasa drogowego, umieszczania liniowych urządzeń obcych w pasie drogowym, obiektów handlowych i reklam oraz zgłaszania awarii2025-12-03T08:29:16+01:00
E. Procedura związana z uzgodnieniem projektu stałej, czasowej organizacji ruchu drogowego oraz wydaniem zezwolenia na przejazd pojazdu nienormatywnego i ii kategorii2025-12-03T08:29:22+01:00
F. Procedura związana z uzyskaniem zezwolenia na wycinkę drzew, krzewów rosnących w pasie drogowym2025-12-03T08:29:29+01:00

 

Wniosek w trakcie opracowywania

 

G. Procedura związana z udostępnieniem informacji publicznej2025-12-03T08:29:38+01:00
H. Pozostałe wnioski i załączniki2025-12-03T08:29:47+01:00
Go to Top