Załatwianie spraw
Załatwianie spraw w Zarządzie Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach
Wnioski oraz wymagane załączniki należy wypełnić czytelnie, niebieskim lub czarnym długopisem.
Nie należy używać flamastrów ani ołówków.
Zwracamy się z prośbą o nieingerowanie w układ i nieprzerabianie składanych wniosków
oraz przekreślania lub dopisywania słów w miejscach do tego nieprzeznaczonych.
UWAGA: Wnioski na zajęcie pasa drogowego oraz wnioski na umieszczenie urządzenia w pasie drogowym
prosimy składać z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem.
Obowiązujące wnioski do pobrania:
⇒ 1. Wniosek na budowę lub przebudowę zjazdu – etap I
⇒ 2. Wniosek o uzgodnienie projektu zjazdu – etap II
⇒ 3. Wniosek o wydanie oświadczenia o możliwości połączenia działki z drogą publiczną
⇒ 4. Wniosek o uzgodnienie lokalizacji/przebudowy/remontu obiektu budowlanego położonego przy drodze publicznej
⇒ 5. Wniosek o uzgodnienie lokalizacji/przebudowy/remontu ogrodzenia położonego przy drodze publicznej
⇒ 6. Wniosek na lokalizację urządzeń infrastruktury technicznej
⇒ 7. Wniosek na zajęcie pasa celem prowadzenia robót
⇒ 8. Wniosek na umieszczenie urządzenia w pasie drogowym
⇒ 9. Wniosek na awaryjne zajęcie pasa drogowego
⇒ 10. Wniosek o uzgodnienie lokalizacji reklamy w pasie drogowym
⇒ 11. Wniosek na umieszczenie obiektów budowlanych /rusztowanie, zwyżka, kontener/, handlowych i reklam
⇒ 12. Wniosek o uzgodnienie projektu czasowej lub stałej organizacji ruchu
⇒ 13. Wniosek o wydanie zezwolenia kategorii I – III na przejazd pojazdu nienormatywnego
⇒ 14. Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
⇒ 15. Oświadczenie o zrzeczeniu się prawa odwołania od decyzji
⇒ AKTUALNE STAWKI OPŁAT ZA ZAJĘCIE PASA DROGOWEGO
⇒ KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH