ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH

W TARNOWSKICH GÓRACH

ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH

W TARNOWSKICH GÓRACH

Działalność i zrealizowane zadania

SPRAWOZDANIE Z WYKONANYCH ZADAŃ OBEJMUJE:

  • Stan techniczny dróg powiatowych po przeglądzie
  • Remonty nawierzchni dróg powiatowych
  • Pozostałe remonty infrastruktury drogowej
  • Zadania inwestycyjne
  • Oznakowanie poziome
  • Utrzymanie terenów zielonych
  • Mechaniczne oczyszczanie nawierzchni jezdni (zamiatanie)
  • Konserwacje sygnalizacji świetlnych
  • Prowadzenie Akcji Zima
  • Zakup materiałów
  • Zakres i wycena zadań związanych z bieżącym utrzymaniem i zabezpieczeniem dróg
    powiatowych przez służbę interwencyjną Zarządu Dróg Powiatowych
  • Zakup wyposażenia
  • Zakup usług pozostałych
  • Zestawienie wprowadzonych stałych organizacji ruchu
  • Zestawienie ilościowe wydanych decyzji administracyjnych

WYKAZ SPRAWOZDAŃ:

  • Do składania raportu o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zobowiązane są podmioty publiczne, które zostały wymienione w art. 3 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2019 poz. 1696, z późn. zm.), zwanej dalej UzD.
  • Podmiot publiczny przekazuje (oraz publikuje na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej lub swojej stronie internetowej) raport o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami co 4 lata, najpóźniej do dnia 31 marca danego roku (art. 11 ustawy UzD).

WYKAZ RAPORTÓW:

⇒ Raport o stanie dostępności za okres od 20 września 2019 roku do 1 stycznia 2021 roku
Skip to content